7 أسباب لإمتلاكك شاليه سمارت في خليج مكادي


تعد فوائد امتلاكك شاليه خاص أهم من فوائد السفر في حد ذاتها، وخاصة عند امتلاكك هذا الشاليه في أجمل بقعة من أجمل بقاع الأرض في جويل مكادي Jewel Makadi الغردقة، وسوف نتناول جميع الأسباب، لكن اولًا لازم نعرف ايه هو الشاليه السمارت.


الشالية السمارت هو شالية بمساحة تتراوح بين الـ 44 م و 50 م يتكون من غرفة، ريسبشن، امريكان كيتشن، حمام وجنينة خاصة إذا كان الشالية دور أرضي.
خليج مكادي
خليج مكادي الغردقة


1. بيتك الثاني: مؤخرًا أصبح امتلاك شالية فى العين السخنة أوالساحل الشمالي كوحدة سكنية وبيت فعلي يلقى توجه الكثير من الناس. فالشاليه لا يعتبر مجرد مكان تصيف فيه بس، بالعكس دة بيتك بس في مكان تاني تقضي فيه أجمل أوقاتك وأنت تستمتع بالبحر والجو وبعيد عن الزحمة.

عشان تعرف أكتر عن التسهيلات ب Jewel Makadi اتصل على 01010017331

2. استثمار وأنت في مكانك: تقدر كمان في أي وقت من السنة  تأجر وحدتك وتستثمر في شاليهك بمنتهي السهولة، وتبقي فلوسك بتكبر معاك في منتجع جويل مكادي Jewel Makadi Resort ومش في أوقات محددة  على عكس الساحل الشمالي الذي يقتصر الأجازات بها في شهور معينة بالصيف.

الاستثمار في خليج مكادي فرصتك الذهبية

  
منتجع جويل مكادي الغردقة
خليج مكادي البحر الاحمر


3. امتلاكك للسعادة وقت ما تحب:
في أي وقت تحس فيه انك تتعرض لضغوط الحياة، بتقدر تغير جو في نفس اللحظة من غير تفكير كتير في فلوس أو حجز عشان بتكون رايح بيتك مش فندق ومش ملتزم بوقت محدد.


خليج مكادي
مكادي الغردقة


4. مكانة اجتماعية:
امتلاكك لشالية خاص بيك و حواليك سور كامل من الفنادق الـ 5 نجوم زي فندق (كليوباترا و شتيجنبرجر) و البحيرات الصناعية والمساحات الخضراء والخدمات الفندقية يضعك في مكانة اجتماعية عالية.


 تقدر تستلم وحدتك في خلال 8 شهور فقط في Jewel Makadi

5. السعر المناسب: سعر الشالية السمارت بيكون مناسب جدا ليك وعلى قد احتياجاتك بالظبط وأكتر، عشان الشالية مساحته مش كبيرة، ويكون سعرة كمان مناسب جدا قصاد الخدمات اللي يقدمها لك من خدمات فندقية وشواطئ خاصة وأمن وحراسة وحمامات سباحة صيانة يومية.


تقدرتمتلك شالية سمارت في Jewel Makadi بمقدم 40% بس والتقسيط على 3 سنوات ونصف بتسهيلات في التقسيط. اتصل دلوقتي واستمتع بالخصومات والتسهيلات.

6. سهولة الفرش: الشالية السمارت تقدر تفرشة بسهولة، عشان الفرش مش كتير ويلبي احتياجاتك فقط، فبالتالي بيكون مش مكلف في فرشه وخصوصا مع وجودك في مدينة زي الغردقة بيسهل عليك تشتري الفرش بسهولة، ومن أكتر من مكان، عكس وجودك في الساحل الشمالي أو العين السخنة الذي يقتصر شرائك من أماكن محددة فقط.

شالية في خليج مكادي
منتجع جويل مكادي


7. مش هتحتاجه غير في النوم:
الشالية السمارت ميزته انه بيكون محطة ليك مش هتحتاجه غير في النوم، عشان في خليج مكادي Jewel Makadi فيه أكتر من نشاط ممكن تعمله في القرية على مدار اليوم اللي هيخلوك مش محتاج الشالية غير على النوم ده غير الخدمات الفندقية الممتازة.


خليج مكادي
خليج مكادي الغردقة

الإختيار يعود لك عزيزي القارئ، بعد معرفة ال 7 أسباب بامتلاكك شالية سمارت في الغردقة في خليج مكادي، وأفضلية انك تقضي أجازتك في شاليه خاص بيك عن تأجير شاليه فى العين السخنة أو سهل حشيش.

لمعلومات اكثر عن منتجع جويل مكادي Jewel Makadi Resort يرجى الاتصال على 01010017331 او يرجى التسجيل هنا https://bit.ly/30WnrBD


Comments